علامت تجاری منشور

روایت ها

متن کامل

ده میوه سرشار از ویتامین E



ممی ساپوت


نوشته: Dr. Atli Arnarson


برگردان منشور

در حالی که میوه ها معمولا" بهترین منبع ویتامین E نیستند اما بسیاری از آن ها حاوی مقادیر خوبی از این ویتامین هستند. میوه ها از نظر ویتامین C هم غنی می باشند که همراه با ویتامین E به صورت یک آنتی اکسیدان عمل می کند.

  1. ممی ساپوت (میوه بومی جنوب مکزیک و شمال امریکای جنوبی) - نصف میوه: حاوی 5.9 میلی گرم (%39 ارزش روزانه در هر وعده)

  2. ممی ساپوت
  3. آوکادو - نصف میوه: حاوی 2.1 میلی گرم (%14 ارزش روزانه در هر وعده)

  4. آوکادو
  5. انبه - نصف میوه: حاوی 1.5 میلی گرم (%10 ارزش روزانه در هر وعده)

  6. انبه
  7. کیوی - یک عدد متوسط: حاوی 1.0 میلی گرم (%7 ارزش روزانه در هر وعده)

  8. کیوی
  9. توت سیاه - نصف فنجان: حاوی 0.8 میلی گرم (%6 ارزش روزانه در هر وعده)

  10. توت سیاه
  11. کشمش بیدانه سیاه - یک اونس: حاوی 0.6 میلی گرم (%4 ارزش روزانه در هر وعده)

  12. کشمش بیدانه سیاه
  13. کرن بری (خشک) - یک اونس: حاوی 0.6 میلی گرم (%4 ارزش روزانه در هر وعده)

  14. کرن بری
  15. زیتون (خوابانده در آب نمک) - 5 عدد: حاوی 0.5 میلی گرم (%3 ارزش روزانه در هر وعده)

  16. زیتون
  17. زردآلو - یک عدد متوسط: حاوی 0.3 میلی گرم (%2 ارزش روزانه در هر وعده)

  18.  زردآلو
  19. تمشک - 10 عدد: حاوی 0.2 میلی گرم (%1 ارزش روزانه در هر وعده)

  20. تمشک